Dietos sistema „minus 60“

Maistas

Pagrindinė šios dietos savybė, kuri skiria ją nuo kitų dietų – nereikia atsisakyti mėgstamo maisto, o draudžiamų produktų nėra.

Geriausia valgyti tris kartus per dieną. Tarp valgių galima ką nors užkąsti, tik svarbu laikytis taisyklės, kad porcijos būtų nedidelės ir būtų sudarytos iš lengvų produktų – daržovių ir vaisių. Šios dietos metu galima gerti kavą, arbatą ir vartoti alkoholinius gėrimus. Yprastą cukrų geriausia pakeisti fruktoze arba ruduoju cukrumi. Vyną geriau pasirinkti sausą. Svarbu nepraleisti pusryčių. Jie nebūtinai turi būti gausūs, galima apsieiti sūrio gabaliuku arba rūginės duonos riekele. Saldumynus galima valgyti, bet iki vidudienio. Nuo pieniško šokolado reikėtų palaipsniui pereiti tik per kartaus (juodojo) šokolado. Iš esmės, iki vidudienio galima valgyti beveik viską, nes tokiu laiku virškinimo sistema yra aktyvesnė, be to ir noro suvalgyti daugiau nelabai būna.



Garnyrui geriausia rinktis kruopas: ryžius (ideliu atveju, laukinius, nes juose gausu vitaminų ir naudingųjų medžiagų), grikius arba perlines kruopas. Iki minimumo reikėtų sumažinti makaronų ir bulvių vartojimą (ypač derinant juos prie mėsos patiekalų). Labai rekomenduojama susilaikyti nuo kepto maisto, majonezo ir grietinės.

Paskutinis dienos maisto vartojimas turetų būti iki 18 val. ir reikėtų pasistengti, kad vakarienė būtų lengva – daržovės arba jogurtas. Nereikia organizuoti išsikrovimo ar badavimo dienų – tai gali tik pakenkti dietai, nes prideda papildomo streso organizmui.

Fizinis krūvis

Sistema „minus 60“ neduos gerų rezultatų, jeigu jos nederinti su fiziniais krūviais, kurie yra būtini bet kokios lieknėjimo sistemos dalis.

Rekomenduojama sportuoti kiekvieną dieną – baseinas, sporto klubas, aktyvusis poilsis (bėgimas, dviračiai, slidinėjimas), aerobika/gimnastika. Galima sportuoti ir rečiau, tačiau nereikia pamiršti, kad sportuojant kiekvieną dieną pasiekiama geresnių rezultatų, savijauta tampa daug geresnė. Sportuokite bent trumpą laiką, pratinkite prie to savo organizmą. Svarbiausias uždavinys – nepersistengti ir nepervargti.

Pabaigai

Labai svarbu dietai tinkamai pasiruošti psichologiškai – dažnai tai turi lemiamos įtakos galutiniams rezultatams. Ši dieta neturi laiko apribojimų. Iš pradžių ji padės numesti perteklinį svorį, o vėliau – palaikyti norimą formą ilgesnį laikotarpį.