Šešių žiedlapių dieta

Šešių žiedlapių dieta – originali ir linksma lieknėjimo metodika, kuri padės atsikratyti iki 4-5 kg viršsvorio per savaitę, o jūsų nupiešta gėlė taps vizualiu sėkmingos dietos rodikliu.

Dietos privalumai, lyginant su kitomis metodikomis

  • dieta trunka 6 dienas, kiekviena diena savita, todėl dieta neatsibosta ir lieknėjimas vyksta sklandžiau;
  • pirmą dietos dieną organizmas praturtinamas baltymais ir ypatingomis Omega-3 riebalų rūgštimis, kurios yra labai svarbios medžiagų apykaitai;
  • antrą dieną gaunate maistinių skaidulų, nuimančių alkio jausmą;
  • trečią dieną pasikraunate baltymų, kurių dėka lieknėjimo metu sudeginate riebalus, o ne raumenų masę;
  • ketvirtą dieną – sėlenos, padėsiančios išvalyti organizmą nuo šlakų ir riebalinių nuosedų;
  • pieno rūgštis penktą dieną padės atstatyti kalcio trūkumą organizme, kas yra ypač svarbu moterų sveikatai;
  • vaisiai valgomi šeštą dieną – tai suteikia organizmui jėgų tolimesniam lieknėjimui, praturtina jį vitaminais, mineralais ir mikroelementais.



Nupieškite šešis žiedlapius, kad sulieknėtumėte greičiau

Dietologė, kuri sukūrė šešių žiedlapių dietą, yra įsitikinusi – ji tokia efektyvi dėl savo akivaizdumo. Ji siūlo nupiešti arba iškirpti šešis žiedlapius ir pasirašyti ant jų šešias dietos dienas – galite parašyti receptus arba pagrindinius produktus. Priklijuokite gautą gėlę matomoje vietoje, pavyzdžiui, ant šaldytuvo. Tokiu būdu jums svarbiausia informacija visada bus matoma ir jūs galėsite geriau save kontroliuoti. Kai dietos diena praeina, jūs atplėšiate atitinkamą žiedlapį arba užbraukiate jį ir parašote ant jo savo rezultatus, atsiliepimus, pastabas.

Šešių žiedlapių dietos meniu

Panagrinėkime, iš ko gi tiksliai susideda dieta ir kokio meniu jums galima tikėtis.

  • Pirmą dieną numatyta virta arba kepinta žuvis. 300-500 gr. per dieną. Druskos galima naudoti minimaliai (geriau, jeigu jos visai atsisakysite), prieskoniais ir žalumynais laisvai galite pagardinti patiekalą. Pirmos dienos gėrimai – žalioji arbata be cukraus, negazuotas mineralinis vanduo.
  • Antra dieną jūsų meniu turi būti išskirtinai daržovės. Jas galite pasirinkti savo nuožiūra, tačiau ypač rekomenduojame brokolius, agurkus, pomidorus, morkas, saldžiają papriką. Galite gaminti salotas ir pagardinti jas alyvuogių aliejumi. Paįvairinkite savo meniu šviežiai spaustomis daržovių sultimis.
  • Trečioji dietos diena – vištiena. Iš esmės, galima naudoti bet kurią vištos dalį, tačiau rekomenduojame nusipirkti pusę kilogramo vištienos krūtinėlės – jums turėtų pakakti visai dienai. Galite ją troškinti, virti, kepinti, pagal skonį pagardinkite prieskoniais ir žalumynais. Gėrimai tokie patys, kaip ir pirmą dieną – žalioji arbata be cukraus ir negazuotas mineralinis vanduo.
  • Ketvirtą dieną valgysime košes, virtas vandens pagrindu. Rekomenduojamos košės – avižinė, grikių, ryžių. Svieto nedėkite. Galite pagardinti sėlenomis arba daigintomis sėklomis. Gerkite vandenį, žaliąją arbatą, galite pasigaminti giros.
  • Varškė – penktosios dienos pagrindas. Varškė padės praturtinti organizmą kalciu ir kitomis mineralinėmis medžiagomis. Riebumas – iki 5%, dienos norma – 400-500 gr. Galite pridėti natųralaus jogurto (be cukraus!), liesą pieną, kefyrą.
  • Pagaliau šeštą dieną galite pasilepinti vaisiais. Galite suvalgyti iki 1 kg. vaisių per dieną. Pirmiausia tai turėtų būti greipfrutai, obuoliai ir kiviai. Galima juos valgyti atskirai arba maišyti vaisių salotose, gaminti vaisių kokteilius.

Taigi, šešios dienos praėjo, visi žiedlapiai nuplėšti, šešių žiedlapių dieta baigėsi. Kaip jaučiates? Jeigu viskas gerai, padarykite pertrauką, paskui vėl pieškite naują gėlę ir toliau siekite grožio ir lieknumo aukšumų.

Kodėl reikalinga pertrauka

Nežiūrint į dietos įvairovę, toks mitybos modelis nesuteikia organizmui visų reikalingų vitaminų ir naudingųjų medžiagų, be to svorį reikėtų užfiksuoti, kad jis negrįžtų. Dėl to ir reikalinga pertrauka, kad galėtumėte leisti organizmui atsigauti ir (jeigu reikia) pasiruošti dietos kartojimui.

Klausimas – kiek reikia laiko. Dietologai mano, kad tokią dietą reikėtų kartoti ne dažniau vieno karto per pusmetį. Žmonės, išbandę šią dietą, teigia, kad 7-10 dienų užtenka pilnam atsistatymui ir dietos kurso kartojimui, po kurio jau galima bū9tų daryti ilgesnę pertrauką. Be to svarbu, kad po dietos nepultumėte valgyti labai kaloringo maisto. Jūsų meniu ir toliau turėtų pagrinde susidėti iš vaisių ir daržovių su nedideliu kiekiu žuvies ir vištienos krūtinėlės, labai gerai veikia sriubos-riebalų degintojos. Taip pat po dietos rekomenduojama išgerti gerųjų bakterijų.